سه قلعه سرزمین خوبان

با نگاهی به زیرساخت ها ، فرهنگ عامه ، اولین ها وچهره های ماندگار شهر سه قلعه

سه قلعه سرزمین خوبان

با نگاهی به زیرساخت ها ، فرهنگ عامه ، اولین ها وچهره های ماندگار شهر سه قلعه

سه قلعه سرزمین خوبان

سه قلعه : شهری تاریخی در استان خراسان جنوبی « 125کیلومتری بیرجند »
جمعیت : بالغ بر 5000نفر
پیشینه : انبارغله منطقه

شهرت :
- کویر بکر،زیبا و دل انگیز
- آسمانی تاریک و استاندارد برای رصد ستارگان « تاریک ترین آسمان ایران وپنجمین آسمان تاریک دنیا »
- سنگ های قیمتی
- معادن بنتونیت

----------------------------------------------

استفاده ازمطالب وبلاگ : فقط با ذکرمنبع یعنی «سه قلعه ، سرزمین خوبان »

ارتباط با مدیر وبلاگ ( محمدحسین اشرف زاده )
ایمیل : ashrafzadeh32@gmail.com
اینستاگرام : seghaleh _ ashrafzadeh

بایگانی

تولد : 1300

شغل : علاوه بر کدخدای سه قلعه در قبل از انقلاب ، در حال حاضر تجارت قالی ، پشم و نخ

تحصیلات : ابتدائی قدیم

مشهور به : ساده زیستی ، دوری از تجملات و آرامش خیال  

او معتقد است که :

 - اصل زندگی بشر اخلاق و محبت است.

- نیکی همیشه ماندگار است.

- گنج اول و آخر قناعت است.

- خداشناسی ، پیامبر و امام شناسی را باید سرلوحه زندگی قرار داد.

- شکست بشر از سه چیز است : ادعای زیاد ، تکبر و تجملات.

- افرادی که قرض دارند ، معنی زندگی را نمی فهمند.

وی درباره سبک وشیوه زندگیش هم می گوید:

- اصلا در طول روز نمی خوابم . 9 شب می خوابم و 4:30 صبح بیدار می شوم.

- هر روز صبح یک ربع نرمش می کنم همراه با شصت حرکت شنا.ورزش سرمایه زندگی من است.

- اهل نماز اول وقت هستم ، روزانه حدود نیم جزء از قرآن را می خوانم واعتقاد قوی به روزه ونقش آن در سلامت جسم و روح دارم.

- درسلام کردن همیشه پیشقدم هستم.

- تاکنون به دکتر نرفته و دارو هم مصرف نمی کنم.

- اهل رستوران ومصرف غذاهای رنگارنگ نیستم.

- تاکنون در مرگ عزیزانم گریه وشیون نکرده ام چراکه اعتقاد دارم همه ازخدائیم وبه سوی او باز خواهیم گشت«انالله وانا الیه راجعون» 

بهترین شیوه زندگی از نظر او : 

زندگی در یک خانه گلی ، بدون برق و و سایل امروزی الکتریکی با قالیچه ای محلی و کوزه سفالی آب. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۰۸
محمدحسین اشرف زاده